טיהור אוויר כל מה שצריך לדעת


מחפשים מידע על מערכת טיהור אוויר ועל היתרונות שלה? שוקלים לרכוש מערכת טיהור אוויר לבית העסק או לבית ומתלבטים האם זה כדאי לכם? אם כך, תשמחו לשמוע במאמר הנוכחי אספנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת מערכת טיהור האוויר – כולל איך היא עובדת, ומה יתרונותיה.

מהי מערכת לטיהור האוויר?

מערכת טיהור אוויר היא מערכת טבעית המשמידה עד 99% מהנגיפים, החיידקים והעובש שניתן למצוא בחללים ועל משטחים. כמו כן, המערכת מסוגלת לטפל בגזים ובריחות לא נעימים ולא רצויים שנמצאים בתוך מבנה, באופן מאוד יעיל ובטיחותי. כך שמערכת טיהור האוויר בעצם מאפשרת לנו להנות מנשימת אוויר בריא ונקי יותר.

איך המערכת עובדת?

מערכת הטיהור עובדת באמצעות תהליך כימי פשוט. מערכת זו משתמשת בטכנולוגיית מתקדמת בשם AOP, אשר גורמת להפחתה משמעותית של מזהמים, וירוסים, חיידקים, ריחות, עובש, ועשן, המצויים באוויר ועל גבי משטחים שונים. אותו אוויר שנמצא בחלל מסוים, שבו אנו נמצאים, ואותם משטחים שאנו נוגעים בהם עם הידיים והגוף שלנו. וכן, אין ספק שזה די מגעיל. אז אם גם אתם רוצים לדאוג לעצמכם וללקוחות בבית העסק שלכם, אין ספק שכדאי לכם להתקין מערכת טיהור אוויר. ובוודאי תשמחו לשמוע שההתקנה של המערכת בבניינים, במערכת החימום ובתעלות האוויר, המהוות לרוב את המקור הבעייתי ברוב המבנים, היא מהירה ופשוטה למדי.

לאחר התקנת המערכת ישירות בצינור האוורור, ניתן להפעילה. כאשר מפעילים את המערכת, נכנס לפעולה הליך חמצון מורכב, שמשלב את החומרים הבאים: הידרופראוקסידים, ויוני סופראוקסיד והידרוקסיד. ובאמצעות כך, ניתן לנטרל חלקיקים מזעריים במיוחד שיש בהם נגיפים ומזהמים ושנושאים ריחות, שנשאבים באמצעות מנגנון הסינון של המערכת.

מה היתרונות של מערכת לטיהור אוויר?

כדאי לדעת שהמערכת מסוגלת למנוע טריגרים להתקפי אסטמה, כמו אבק, תאי עור מתים, עשן, פחמן חד-חמצני, חומרי ניקוי ולכלוכים אחרים. ובנוסף, מערכת טיהור האוויר יכולה להפחית ריח של כלבים, ארנבים, תוכים או חיות מחמד אחרות. ותאמינו או לא – מערכת טיהור האוויר יכולה גם להפחית את הריח הטבק והעשן בבית ובכך לצמצם את הסיכוי למחלות. ואם זה לא מספיק, אז המנגנונים במערכת יכולים אפילו להסיר חלקיקים של אסבסט המפוזרים באוויר, ובכך היא יכולה למנוע סרטן שנוצר כתוצאה מאותם חלקיקים.

ולכן, מערכת טיהור אוויר תניב תועלת רבה בכל סביבת מגורים או סביבה מסחרית. למשל, המערכת מתאימה במיוחד למקומות כמו בתי עסק, מבני משרדים, בתי חולים, בתי ספר, ומוסדות ציבוריים אחרים. והיא גם מתאימה להתקנה בבתים פרטיים – במיוחד אם המתגוררים בבית סובלים מאסטמה, מתגוררים עם חיות מחמד, או נוטים לעשן הרבה. ואפילו אם המתגוררים בבית לא עונים על הקריטריונים הקודמים, אך חשוב להם שהאוויר בבית יהיה נקי כל הזמן, כדי לשמור על בריאותם – אז מערכת טיהור האוויר תתאים להם מאוד.