תפקידו של עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין ודיני מקרקעין. לעתים קרובות הם נקראים לסייע ברכישה, מכירה, מימון, השכרה ופיתוח של נכסים מסחריים או מגורים.

תפקידם לייעץ ללקוחות לגבי זכויותיהם וחובותיהם המשפטיות בכל הנוגע לבעלות או שימוש בנכס. הם גם מספקים ייעוץ משפטי לעריכת חוזים לרכישה, מכירה, מימון או השכרה של נכס.

עורכי דין בתחום הנדל"ן הם אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. הם יכולים לסייע ברכישת בית, מכירת בית והיבטים נוספים של דיני המקרקעין.

עורך דין מקרקעין מעניק ייעוץ בהיבטים רבים של דיני מקרקעין, לרבות:

מכירת בתים

חכירות למגורים

חכירות מסחריות

עורך דין חכירות מסחריות

חוזה שכירות הוא חוזה בין השוכר (השוכר) לבין המשכיר (המשכיר). השוכר הוא בדרך כלל גוף מסחרי, כגון תאגיד או שותפות, אשר השכיר נכס מהמשכיר לשימוש עצמי.

חוזי שכירות מסחריים הם חוזים בין שני צדדים. צד אחד, בדרך כלל השוכר (השוכר), עורך הסכם לשכירות או השכרה של נכס מגורם אחר, בדרך כלל המשכיר (משכיר). השוכר יהיה אחראי לתשלום דמי השכירות למשכיר ולעמידה בשאר תנאי החוזה.

חוזי שכירות מסחריים הם חוזה בין שוכר למשכיר לשימוש בנכס מסחרי. חוזה השכירות מפרט את הזכויות והחובות של שני הצדדים, כאשר השוכר בדרך כלל משלם שכר דירה לבעל הבית.

האחריות העיקרית של המשכיר היא לספק נכס לשימוש השוכר. עליהם לוודא שהוא נקי ובטוח לאכלוס. דייר אחראי לשלם שכר דירה בזמן, לשמור על תקינות הנכס, לא לפגוע בו או בכל חלק אחר בבניין, לא לעבור על כל חוק בנכס, להתנהג בצורה מסודרת ולא להטריד אנשים אחרים המתגוררים או עובדים בו. . אם הם יעברו על אחד מהכללים הללו, הם עלולים להיות מגורשים מהמרחב שלהם ללא הודעה מוקדמת.

עורכי דין לשכירות מסחרית מסייעים בחוקיות של השכרת נכס לשימוש מסחרי. זה עשוי לכלול משא ומתן על תנאי שכירות, ניסוח ובדיקה של הסכמי שכירות ומסמכים קשורים אחרים, כמו גם עזרה בפתרון מחלוקות. עורכי דין לשכירות מסחרית מספקים גם ייעוץ בנושאים כמו תקנות ייעוד, חוקי בנייה וחוקי איכות הסביבה שעשויים להשפיע על יכולתה של חברה לשכור נכס.

עורך דין חכירות למגורים

עורכי דין לשכירות למגורים עשויים להתמחות בהיבט אחד או במספר היבטים של דיני הנדל"ן להשכרה, כגון: ניהול נכסים למגורים, ניהול נכסים מסחריים, דיני משכירים-שוכרים, דיני דיור הוגן ועוד תחומים קשורים נוספים.

עורך דין השכירות למגורים הינו עורך דין המתמחה בדיני שכירות למגורים. זה כולל ניסוח, סקירה וניהול מו"מ של הסכמי שכירות, וכן ייצוג של בעלי דירות ושוכרים בפני בתי משפט או סוכנויות מנהליות.

עורך דין לשכירות למגורים עשוי גם לייעץ ללקוחות לגבי תקנות ייעוד או שימוש בקרקע אחרות הנוגעות לנכסים להשכרה, לייעץ בהשלכות המס של עסקאות שכירות, ולייצג לקוחות בהליכי פינוי.

המאמר בשיתוף מדור המשפט של אתר ניוז דסק ישראל – אתר החדשות המוביל בישראל